Selasa, 19 Januari 2016

MESYUARAT PERIBUMI KALI PERTAMA 2016

             Mesyuarat Pusat Kecemerlangan Pedagogi Peribumi kali pertama 2016 telah diadakan pada 18 Januari 2016. Majlis yang dipegerusikan oleh Tuan Pengarah telah diadakan di Bilik Peribumi IPGKKB. Hadir sama ialah Timbalan Pengarah, Timbalan Ketua jabatan JPM, En Ishak Ibrahim dan AJK yang telah dilantik  oleh pihak IPG.

           Ucapan tahniah dan penghargaan kepada AJK PKPP yang telah melaksanakan tanggung jawab yang cemerlang pada sesi 2015. Dalam keadaan ekonomi  yang tidak menentu dan peruntukan yang terhad, pada pensyarah terus menunjukkan komitmen yang tinggi dalam tugas masing-masing.

              Kejayaan PKPP IPGKKB dengan kerjasama Pusat Sumber Tok Kenali telah berjaya memberi nafas baru kepada Perpustakaan Sekolah kebangsaan Pos Brooke, Gua Musang. Tuan pengarah menaruh harapan agar pada tahun ini, sumbangan untuk memakmurkan perpustakaan di sekolah Asli diteruskan dengan memilih Sekolah Kebangsaan Pos Pulat sebagai lokasi aktiviti.


Sebanyak 13 program telah dirancang untuk dilaksanakan pada tahun ini. Empat unit  dalam PKPP iaitu Unit Inovasi, unit Penerbitan dan Dokumentasi, Unit Penyelidikan dan Unit Pameran telah mengemukakan perancangan masing-masing.

Ceria. Kumpulan Pensyarah yang rela berkorban untuk menjayakan visi PKPP

Tekun mendengar amanat pengarah





Tiada ulasan:

HENDROP MEMBACA