Rabu, 1 Ogos 2007

KIA2M DI SEKOLAH KEBANGSAAN TOHOI, GUA MUSANG.

                      Pengalaman ke Pos Tohoi memang sukar dilupakan. Memo yang saya dapat menunjukkan saya diantara lima orang pensyarah yang akan ke SK Tohoi, tunggu pun tunggu....Udin, pemandu 4X4 kata, kita tak boleh tunggu lama-lama. Kalau petang hujan, susah kita nak masuk. Masuklah saya berkeseorangan.

                       Bersama kumpulan Kursus  Sijil Perguruan Khas (KSPK) Pendidikan pemulihan Khas  telah mengadakan  program di SK Tohoi.  Empat kumpulan yang ditugaskan untuk melaksanakan program ini bergerak selama seminggu ke sekolah-sekolah terpilih.

                      Sekolah yang terlibat ialan SK Kuala lah, SK Pos Pulat, SK Tohoi dan SK Sg Rual, Jeli. Program ini bertujuan untuk memberi pendedahan kepada guru KSPK mengenai gambaran teknik pengurusan bilih darjah  kelas KIA2M di sekolah Asli. Guru juga bolah berkongsi pengalaman dan membantu guru dalam melaksanakan KIA2M di SK Asli.
Taklimat bersama wakil PPD Gua Musang

Perbincangan strategi melaksanakan tugasan

Mengatur stategi. Cikgu Razali (KSPK)

Lawatan ke kampung bersama encik Raman


Berakit ke Gua Peralin


Bersama En Ismail Jaafar dan Cikgu Mohd Arif (Guru Besar) berbincang dengan ibu bapa murid KAP

Tiada ulasan:

HENDROP MEMBACA